neděle 24. května 2015

NEW in May 2015

Přeji hezký den ! 
Dneska Vám chci ukázat, co jsem si za posledních pár dní koupila a napíšu Vám first impression ! 
Jediné, co jsem nekoupila a bylo to dost důležité je makeup. Moje makeupy mi už docela dochází a chtěla jsem nějaký dobrý z drogerie, ale přišla jsem na to, že jsi nemůžu vybrat ! A nevím proč, vždycky jsem si brala nejsvětlejší odstín a ani si na makeup nečetla žádné recenze a šla a nějaký koupila, ale teď je to jiné, záleží mi na tom jaký je, jestli kryje hodně nebo málo, výdrž, odstín atd. 
Když už jsem si teda podle recenzí vybrala Maybelline BetterSkin, tak jsem přišla na to, že asi ne-e, jelikož nejsvětlejší odstín je až moc světlý a o jeden tmavší mi přijde zase moc tmavý, nejsem si ním jistá a zase oba kupovat nechci abych si je míchala, no tak uvidíme, který bude ten, co vyhraje.



- Maybelline the COLOSSAL volum express mascara 249,- 
 - hodně známá řasenka. Podle mě nic zajímavého, má normální kartáček, ale nemusela by být tak mokrá, slepuje mi řasy. 


- Maybelline the ROCKET volum express 249,- 
- také hodně známá řasenka. Tohle je už mé druhé balení a jsem s ní pořád spokojená-


- Sephora lesky na rty 
- dáreček od Sephory k parfému pro maminku mě velice potěšil, lesky jsou sice trochu lepivé, ale ne tolik, co třeba lesky od essence, které jsem měla tak ráda. Takže děkuji Sephoře. 




 - Catrice concealer 104 ,-
Korektor jsem si koupila už po třetí, vyhovuje mi na projasnění, sice to není úplný můj favorit, ale snaží se, spíše mi štve, že nevydrží moc dlouho, přijde mi, že ho je málo a strašně rychle se vypotřebovává, to je jeho mínus.


- Catrice prime and fine 127 ,- 
- moje nejoblíbenější báze pod makeup. Zdědila jsem po mamce bázi z oriflame a s tou mi makeup vůbec nedrží. Takže můžu doporučit. 


- Isana shampoo power volumen 39 ,-
- úplně obyčejný šampon na vlasy, musela jsem si na rychlo nějaký koupit, protože se moje vlasy rozhodli vysušovat a nevím jestli to je mým šamponem od garnier nebo ne. 
Po prvním dnešním použití jsem docela spokojená.


- Isana Repair nutrition kondicionér 39 ,-
kondicionér na suché a lámavé vlasy. Není to zatím žádný zázrak, ale uvidím. Přijde mi, že konečky mám zaceléné a vzhled vlasů je taky zdravější.


- Sephora eye shadows 

- druhý dáreček od Sephory, tyhle barvičky jsou přesně pro mě, mám ráda takové ty nude a natural barvy, nic se tím hlavně nezkazí. Bála jsem se jaké budou ale po první zkoušce na ruku si myslím, že budou dobré, pigmentace je také velice dobrá, tak jím budu držet palce. 


- 1) movie popcorn N°72
- 2) Be on the A-list N°49
- 3) It bag N°80

1 komentář:

  1. Colossal riasenky sú super, ja mám Go Extreme a tak som veľmi spokojná, ešte je dobrá z tejto značky aj One by One.
    Bianka

    OdpovědětVymazat