neděle 14. června 2015

Stop blemish lotion | Recenze

Dneska Vám po delší době napíšu recenzi. Vím, že jsem nějakou dobu nepsala články, ale vždyť víte, že je teď takové to zkouškové období a stres a podobně, taky jsem se musela učit a ještě pořád nemám známky dodělané a tak.


Tenhle krém, který jsem dostala jako vzoreček mi přirostl k srdci. Značku Yves Rocher mám moc ráda, nejen z toho hlediska, že je to přírodní kosmetika, ale také z toho důvodu, že mi moc vyhovuje. Tenhle krém je proti nedokonalostem pleti a obsahuje bio aloe vera a kyselinu salicylovou. Měla jsem ho doma už nějakou tu dobu a řekla jsem si, že ho zkusím aby neprošel. Teď už ho mám dodělaný takže si půjdu pro plnou velikost. 

Musím také říct, že je celkem hutný, ale roztírá se a vsakuje velmi dobře. A hlavně vážně pomáhá proti nedokonalostem, já vždycky měla pár těch nežádoucích pupínků, ale mám i také červené flíčky na tvářích a malinké pupínky se kterými se nedá asi nic dělat a díky tomuhle krému je to všechno pryč. Moje červené skvrny jsou pryč a i ty malinké pupínky. Já osobně jsem z tohohle krému nadšená a myslím si, že je zatím můj nejoblíbenější a doufám, že i zůstane. 






Žádné komentáře:

Okomentovat