úterý 15. září 2015

MY MORNING ROUTINE | back to school edition

Ahoj všem ! Dnes jsem jsi pro Vás připravila moji ranní rutinu. Víte jsem strašně ráda, že mi občas někdo z vás napíše zprávu nebo otázku na ask.fm a sdělí mi, že by byl rád za nějaký článek a dá mi další nápad ! Takže pokud vážně chcete abych napsala článek na nějaké určité téma, nebo nějaký makeup tutoriál není problém mi napsat :)

Pro mě je ranní rutina velmi důležitá, bez té odejít z bytu prostě nemůžu. Když jsem byla mladší, vždy jsem to flákala a neodličovala se
 ( za to se stydím :D ) a teď prostě musím, protože mě motivuje to, že mám pak krásnou, čistou a vyživenou pleť, což je prostě úžasné, když si po vyčištění sáhnu na obličej a je krásně jemňoučký. Proto všem doporučuji čistit pleť pořádně, každý den a hlavně s přípravky určené na Vaši pleť ! 

Jako první, co udělám je, že jsi vyčistím pleť čistícím gelem, tenhle je na pleť s problémy, velmi mi vyhovuje. Je z YR. Potom omyji vodou a nanesu hydratační masku také od YR, je pětiminutová a neomývá se pouze se setře odličovacími tamponky. Přijde mi tenhle způsob super, protože když omyji pleť vodou je hned vysušená. 


Pak nanesu můj oblíbený krém od YR proti nedokonalostem o kterém jste mohli číst už TADY.
Myslím si, že už ho z ruky asi nedám. Pro mě je to můj miláček.


Další krok a poslední je mléko a tonikum. Tohle combo si nemůžu vynachválit ! Mě s pletí dělá zázraky, je krásně čistá, vyhlazená a vyživená, pokud hledáte něco levnějšího z drogerie tak tohle je ono ! Mám v plánu zkusit i jiné verze například na rozjasnění. Používám z této řady i micelární vodu, ale spíš na odličování. Mě akorát vysušuje pleť a to je všechno, ale tohle mléko a tonikum je vážně super !


To je dnes ode mne vše a doufám, že se Vám článek moc líbil !

6 komentářů:

  1. S tím neodličováním to znááám =D! Ale už jsem se taky polepšila! =D
    WORLDNEEDSWOMEN

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem to dřív pěkně flákala a dneska toho lituju :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nejsi sama kdo toho lituje :) Mě je docela i líto holek, který ani neví jaký typ pleti mají a ani se o ní nestarají..

      Vymazat
  3. Jéé, Yves Rocher :) Z pure systemu používám hloubkově čistící gel, který je super :)

    Unboxing | Keep Calm... I'm the winner

    OdpovědětVymazat