neděle 20. září 2015

DARK VIOLET NAILS

Ahoj všem ! Dnes jsem si pro vás připravila článek o laku na nehty od Missporty v odstínu 556. Koupila jsem jsi ho nedávno a jsem z něj úplně nadšená ! Laky od Missporty mám moc ráda, mě hezky drží, dobře se mi lakují a jsou dost levné ! Nechci a nemám potřebu investovat do laků na nehty, jelikož vím, že je použiji párkrát a pak vyschnou a nebo si nechám udělat nehty gelové. 
Tenhle lak je přesně dělaný na podzim, je to nádherná tmavě vínovo fialová barvička ( na fotce je o něco světlejší ). Jsem vážně strašně spokojená. Nějaký takový jsem sháněla, jelikož tahle barva na nehtech a i na rtech je na podzim nutností ! 
Na prsteníček jsem ještě nalakovala obyčejný třpytkatý lak, který už mám doma strašně dlouho. 

Doufám, že se vám článek líbil :) 
Jaký je váš oblíbený lak na pozdim ? :) 


1 komentář:

  1. Děkuji, ale mrzí mě, že na fotce nevypadá jako ve skutečnosti :/

    OdpovědětVymazat