pátek 18. září 2015

AVON MAKEUP SETTING SPRAY | recenze

Ahoj všem ! 
Dnes vám ukážu makeup setting spray od avonu. Vždy jsem nějaký ten fixovač makeupu chtěla vyzkoušet, ale našla jsem je jen v high-end produktech a nějaký pod 300 Kč jsem sehnat nemohla a pak jsem objevila tenhle v avonu asi za 99 korun. Řekla jsem si tedy, že zkusím tento a musím říct, že mi překvapil. Když mi přišel domů balíček, tak jsem se na fixační sprej těšila asi nejvíce. Druhý den jsem ho hned musela zkusit a večer jsem byla mile překvapená, že mám makeup skoro stejný jako ráno. Píši skoro, protože já si vždy makeup rozmažu tím, že si sahám na pleť, věčně si ho opírám o ruce, když se nudím a podobně. A jsem strašně překvapená tím, že už mám asi přes rok a vypotřebovala jsem jen třičtvrtě lahvičky. Mimochodem mám doma ještě druhé balení a mám v plánu vyzkoušet ještě fixační sprej od Makeup Revolution London ! 
Obal sám o sobě se mi celkem líbí, je jednoduchý, černobílý, takže přesně podle mého gusta. 
Podle mě vám tento produkt mohu vřele doporučit - hlavně za tu cenu že jo. 

Doufám, že se vám dnešní recenze líbila a žádám vás aby jste mi do komentářů napsali, jestli nějaký fixační sprej vlastníte a jaký. A jestli ne, tak jaký máte v plánu vyzkoušet. 
Přeji vám krásný víkend !


4 komentáře:

  1. Zkušenosti s fixačním sprejem nemám, ale tento mě velmi zaujal! Asi si ho pořídím :)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  2. Ja používam fixátor make-upu od Elfu a je skvelý, tiež je to spray, ktorý si nanesiem na hotový make-up a môžem ísť po práci rovno na žúr, make-up sa drží, trochu v okolí nosa zlezie, ale nič zásadné.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za typ ! Pořád sháním nějaký nový :)

      Vymazat