čtvrtek 10. září 2015

FALSE LASHES

Dnes pro Vás mám článek o umělých řasách. Je mi jasné, že některé z Vás jsou proti tomu a některé je milují. Četla jsem nějaké recenze na umělé řasy a řekla jsem jsi, že bych to také mohla vyzkoušet. Když jsem byla mladší, kupovala jsem si takové ty od vietnamců, které vážně stojí za prd a hlavně to lepidlo nelepidlo. 
Pak jsem narazila na řasy od Essence za 74,- a lepidlo, které si holky na internetu docela chválí. Přišla jsem s nimi domů a hned je šla nalepit. Lepidlo je úžasné, vydrží úplně celý den, ale špatně se odličuje a ještě ráno ho musím z řas "seškrabávat". Jsem ale nadšená z aplikátoru, jelikož je to taková plastová tyčinka a na řasy se aplikuje úžasně. Řasy samy o sobě jsou krásně přirozené, lehoučké a ani nevím, že nějaké na očích mám. Jsou to jen půlkové, takže zahustí jen vnější část řas. Na mých očích nejsou ani vidět, jelikož jsou stejně dlouhé jako mé řasy, ale dají jim tedy více objemu a nějaký tvar. S řasami za takovou cenu jsem opravdu velmi spokojená a myslím si, že je můžu vřele doporučit i pro začátečníky. 
Řasy od Magic Girl jsem sehnala v Maxi Hitu. Jediný problém, který s nimi mám je ten, že jsou na mě moc dlouhé a výrazné. Bohužel mi na oku trochu vadí, jsou těžké a vůbec nepřirozené. Zkusím je nějak poupravit nůžkami. Myslím si, že na nějakou party budou skvělé. 
Doufám, že se Vám článek líbil. 



- umělé řasy od Essence 74,- (rossman)

- Magic girl řasy 39,- (maxihit)


- Lepidlo Essence 79 ,- (rossman)

Žádné komentáře:

Okomentovat