středa 23. září 2015

CATRICE LIQUID LINER | recenze

Ahoj všem ! Dnes jsem tu s článkem o tekutých linkách od Catrice, které jsem zkoušela minulý měsíc. Mám dvě varianty, jednu normální v odstínu 010 Dating Joe Black a tu druhou voděodolnou v odstínu 010 Don´t leave me! 

Ty normální linky jsem si zamilovala, vážně. Jsou úplně černočerné, matné, krásně drží, úžasně se s nimi pracuje, jediné mínus, které u nich mám, je to, že když třeba prší, nebo brečíte ( samozřejmě štěstím nebo smíchy ! ) tak se ty kapičky obarví, ale jsou modré, nechápu proč, ale není to nijak zvlášť hodně vidět, je to spíš světlá modrá. Linky ale zůstanou na svém místě. Takže tyto můžu doporučit.

U těch voděodolných mám mínusů více. Nejsou tak černé, přijdou mi, že to je jen obarvená voda, jsou strašně takové vodové a vůbec ne úplně černé. Uvidíte na fotce níže. Dělají mi i to, že na víčku se nechtějí při aplikaci vrstvit, nevím jak je to možné, když aplikátor je úplně stejný a ty druhé mi to nedělají. Jediná super věc na nich je to, že jsou vážně voděodolné ! 

Obal se mi líbí, zase nic přehnaného. Aplikace bez problémů, skvělé je i to, že má celkem dlouhé víčko, takže se v ruce drží hezky a nezasahuje nijak do aplikace linek. Aplikátor je houbičkový, 
nebo-li hrot. Nejdřív jsem to ráda neměla, ale už jsem si zvykla. 

Linky mohu vřele doporučit ! Cena je 107 Kč v Rossman drogeriích. 
Doufám, že se vám dnešní recenze líbila ! 





5 komentářů:

  1. Nejlepší jsou zebrované od Dermacol! Jsou černé a nehnou se z místa :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám v plánu si je koupit, ale ještě jsem se k nim nedostala :)

      Vymazat
  2. Nad linkami od Catrice som rozmýšľala ,ale som proste moc nešikovná a neviem si s nimi nakresliť chvostík linky. Pero je pero :D Pekná recenzia ;)

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mi to ze zacatku dělalo problém, ale jde jen o cvik :) moc děkuji :)

      Vymazat
  3. Ja mam velmi rada essence tieto som este neskusala, tak uvidime :)


    Pozyvam na 6rocnu GA o Biodermu, Playboy, Macadamia Hair..:) Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/10/6-blogove-narodeniny-najvacsia-blogova.html

    OdpovědětVymazat