neděle 24. ledna 2016

SEXY PULP

Ahoj všem ! 
Doufám, že jste si užili Vánoce a relaxovali ! Já teď ještě rychle doháněla školu, dodělávala věci, co mi chyběli a pracovala, proto články nebyly. 
Dnes Vám chci ukázat řasenku, která se stala mou nejoblíbenější za poslední dobu. Je to řasenka od Yves Rocher Sexy Pulp. Obal řasenky se mi celkem líbí, je jednoduchý, ale zároveň ne nudný. Obsah řasenky není tolik mokrý jako to občas u nových bývá a to je podle mě super, kartáček je velký a hustý, takže pro ty z vás, které nemáte dlouhé řasy to asi nebude pravý šálek kávy. Mě řasy krásně prodlouží, zahustí a natočí ( drží mi tak celý den, nepoužívám kleštičky ). Tohle je asi jediná řasenka, kterou jsem schopná použít samotnou, většinou použiji klidně řasenky rovnou dvě nebo tři, podle toho jaký chci efekt a tahle mi udělá ten efekt sama! Vážně je to moje srdcovka a plánuji koupit další balení. Cena řasenky je myslím 398 Kč. 



2 komentáře:

  1. Toto je úžasná riasenka, dostala som ju zdarma pri založení karty Yves Rocher a aj napriek vyššej cene som si kúpila ďalšiu, pretože je skrátka skvelá. Dodá riasam objem, hustotu, dynamickosť. Veľmi dobre sa s ňou pracuje, farbí poriadne, nie len tak ledabolo. Maybelline riasenky sú tiež veľmi dobré, ale táto je asi ešte lepšia.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda, že nejsem sama, také už si půjdu pro další ! :)

      Vymazat