pondělí 18. května 2015

#LONDON TRIP 2015

Vím, už je to dva měsíce zpátky, co jsem byla v Londýně na výletě se školou, ale myslela jsem jsi, že by Vás to mohlo zajímat:)

První den když jsme po několika hodinové cestě autobusem dorazili do Londýna, tak jsme si prošli památky a pár muzeí, které mě zrovna moc nebrali. Hlavně už jsem byla v Londýně po třetí, takže ty památky mám oposlouchané a je fakt že už mi to nebavilo, tak jsem si alespoň užívala atmosféru města kvůli které se tak ráda vracím. Mimochodem ubytování v rodinách je strašná sranda :)



- ano trávila jsem čas před muzeem s iPodem a sluchátkama :) 


- to by nebyl Londýn bez fotky parlamentu 

- první káva za celý den byla až u Buckingham Palace :) 

Druhý den jsme byly ve škole, kde jsme trávili tři hodiny s učitelem Allistair, pak jsme navštívili Brighton, kde to mám také moc ráda, všude čistý vzduch a vítr a voda. Pokud někdy pojedete do Anglie tak se určitě v Brightonu zastavte a hlavně na molu s atrakcemi je to fakt nádherné:) No nebudu lhát utrácela jsem, ale jelikož jsem potřebovala kabelku proběhla jsem většinu krámů a hledala svoji vysněnou kabelku a našla jsem ji v primarku, ale jsem ráda, hlavně za tu cenu ! Okolo 11 hodiny jsme měli meet-point u Roayl Pavilion, který z venku nevypadá tak velký jako doopravdy zevnitř je, prošli jsme si kuchyně a všechny možné ložnice, je to prohlídka na strašně dlouho, ale my to proběhli celkem rychle, potom jsme měli rozchod na nějaký oběd a další nákupy.


- meet-point, leggins, shoes, bag from primark :)


- ještě jsem si pořídila makeup bag, kterou jsem taky nutně potřebovala 


- večeře v rodině - zapečené brambory s kuřecím a mrkví :)

Třetí den jsme zase byly tři hodinky ve škole a poté vyrazili do Hamptnu, kde jsme byly celý den. Velký palác s miliony místnostmi a velkými zahradami jsme nestihli sice projít celý, ale bylo to moc fajn, povídali jsme si s hlídači v místnostech a došli jsme i k bludišti, které jsme proběhli neuvěřitelně rychle. Měli jsme celodenní rozchod, takže jsme se prošli i po městečku.








- cesta zpátky na meeting-point s rodinami nám trvala asi dvě hodiny




- k večeři nám maminka udělala výbornou pizzu a bagetu 

Čtvrtý den jsme dostali ve škole certifikát o studiu a vyfotili se s učitelem. Potom nás čekala Oxford Street, nejdřív jsme si prošli Trafalgar square a muzea a pak jsme měli rozchod, takže jsme přeběhli přes Piccadilly circus až na Oxford street, kde jsme proběhli pár krámu a stejně skončili v H&M a Primarku, ale bohužel jsem nestihla najít Viktoria´s secret. Náš meet-point byl na Oxford circus.

- Allistair ♥ 


- s kamarády v H&M 

- tihle dva měli bezvadnou show 


- outfit


- maminka nám splnila sen a udělala těstoviny :)


Pátý den jsme navštívili národní muzeum, kde jsme moc dlouho nevydrželi, tak jsme se šli projít do města jelikož jsme měli strašnej hlad, tak jsme našli jídlo a pak si dali starbucks a podívali jsme se i do Harrods ♥ Tolik parfémů a kosmetiky a drahého oblečení jsem snad nikdy neviděla, mohla jsem tam oči nechat :)

- HARRODS ♥ 


           - Starbucks 




- nový baby lips :)



Poslední den jsme se byly ještě projít po městě a navštívili i art muzeum, Shakespearovo divadlo a Tower Bridge. Poté jsme večer odjeli zpátky do Čech. 

 - starbucks byl správnej start do dne :) 




- oběd byl velice dobrý a obdivovala jsem krámy kde prodávají Food to go :) 


 - po obědě jsme si dali i kávu a cupcakes :) 


Doufám že se Vám článek líbil :) Přeji hezký den :)



Žádné komentáře:

Okomentovat