středa 20. května 2015

Garnier Pure 3in1 | Recenze

Garnier Pure 3in1 jsem si koupila jen tak ze zvědavosti a byl ve slevě za 99,- Kč. Musím říct, že moje
first impression nebylo zrovna nadšení, ale změnila jsem názor.

Začneme od začátku, obal mi přijde hezký, přehledný a svěží, což bych od čistícího gelu celkem očekávala, má 150 ml a to mi přijde docela dost na to jak dlouho ho používám a mám ještě půlku. 

Jeho konzistence je hodně ale hodně hutná a má malinké perličky na precizní vyčištění pórů. Je trochu sušší ale když si ho dáte na ruku a trochu kápnete vody, tak se hezky roztírá a dobře se s ním pracuje, ale pozor pro ty, co mají velmi suchou pleť, jelikož zmatňuje a trošku vysušuje, já mam pleť suchou, ale pod očima a T zónu mám trochu mastnou. Pokud doufáte, že po pár použitích budete mít dokonalou pleť, tak chvilku ano, ale pro lepší účinek ho musíte používat jednou denně, peeling párkrát týdně a masku jednou až dvakrát ( ale dávejte si pozor, mě po chvilce začne jemně pálit). Když už mě totiž přestal bavit a chtěla jsem přejít k něčemu jinému, tak mi hned naskočilo pár pupínků a plet se mi zhoršila a vypadalo to, že jsem unavená a špatně vyspalá. 

Používám ho každé ráno, aby pleť byla prozářená a hlavně aby po nanesení makeupu byla perfektní. Pokud můžu doporučit, tak ho smývat vlažnou vodou a houbičkou, jde to s ní lépe. 

Musím říct, že po nějaké době používání jsem pořád spokojená, výrobky od Garnier mi vždycky zatím vyhovovali, jak krémy, tak i další produkty a tenhle není výjímkou. Myslím si, že ti, kteří trpí na nějaké nedokonalosti nebo mají třeba hodně mastnou pleť, tak tenhle produkt mohu vřele doporučit. Věřím, že budete spokojeni. 





Žádné komentáře:

Okomentovat