sobota 16. května 2015

NUDE ILLUSION make up by Catrice | Recenze

Ahoj, vítám Vás u nového článku.
Když už jsem si řekla že napíšu nějakou recenzi tak jsem si zapnula foťák a najednou se mi ukázalo, že tam údajně nemám kartu, ale ta tam samozřejmě byla. No takže se mi rozbila a nefunguje vůbec, takže jsem to musela nafotit mobilem, než si koupím novou kartu. Tak snad to bude brzy.

Dneska Vám tedy napíšu recenzi na makeup od Catrice (která je pouze v Rossmanu) Tenhle makeup už vlastním dlouho a už mi dochází, takže si myslím, že si o něm můžu udělat ten správný obrázek. Makeup má hezký obal, který má skleněnou lahvičku a plastový dávkovač s pumpičkou, což je dle mého názoru nejlepší a hlavně hygieničtější. Na zadní straně obalu je napsáno, co od makeupu máme očekávat, no nejsem si úplně jistá. Makeup slibuje perfektní přirozený vzhled a matný finish. Ano matný je, ale stejně musím přepudrovat jinak by to nešlo a přirozený vzhled ani trošku. Je fakt, že ze začátku je lehce vodový a roztírá se dobře, ale musíte s ním pracovat rychle, jelikož když ho roztíráte tak začne být čím dál tím tužší aby byl matný, proto si musíte dát pozor aby jste ho měli nanesený dobře a nebyly nikde žádné ostré přechody a čárky víte co myslím?  Má střední až vyšší krytí ale nedokonalosti jako pupínky apod. musíte zakorektorovat. Jinak je na pleti velice příjemný není moc těžký, mě nevysušuje i když je matný. Jediné co mi asi štve nejvíce je to, že jsou jen tři odstíny, já mám nejsvětlejší 010 Nude Ivory a na mě je o trošku tmavší, ale není to nejhorší. Stojí cca 160 ,- Kč a je ho 30 ml.

Z toho tedy vyplývá, že makeup je celkem dobrý, myslím si, že má cenu ho zkusit, ale stejně mám raději jeho brášku All Matt plus shine control :)

Doufám, že se Vám recenze líbila :)




Mimochodem se omlouvám za kvalitu fotek, jinak to prostě nešlo :/ 

Žádné komentáře:

Okomentovat