pátek 28. srpna 2015

HOLIDAY HAUL - cosmetics

Všem přeji hezký den! 
Dnes Vám ukážu, co jsem si koupila za kosmetiku tohle léto. Půlku jste mohli už vidět v článku Yves Rocher shopping. Rozdělila jsem to, aby článek nebyl moc dlouhý. V dalším článku přidám také letní nákupy, ale oblečení, mám toho také dost. 
Asi se ze mě stala shopaholička. Tohle léto jsem byla několikrát v drogerce. A ani jsem si neuvědomila kolik toho vlastně mám. Protože po přestěhování k přítelovi, jsem zjistila, že tu moc místa na kosmetiku není, tak jsem využila krabice od bot a věci do zásoby a ty, co nepoužívám dám do ní, ale jakmile se udělalo místo v mé přihrádce, tak jsem ho nevědomky opět vyplnila. 


 Makeup od Flormar jsem chytla ve slevě za 49 ,- v Tetě. Mám odstín Classic Ivory, ale nechám si ho až na zimu, teď mi ještě nesedí.


Tvářenka od Makeup revolution. Vždy mě zajímalo jaká asi bude a hlavně za tu cenu. Na tvářích dělá přirozený, jemný efekt. Odstín je TREAT.

Tvářenka od Essence blush up! bohužel tahle tvářenka končí, dneska na mě čekala poslední a stála 34,- a je trochu podobná té od MR.


Catrice pure shimmer highlighter, můj první rozjasňovač. Moc hezký, přirozený, lehce zlatý. Bohužel, ale limitovaná edice.


Anoo ! Konečně jsem se i já rozhodla si koupit Color Tattoo. Myslím si, že odstín 35 On and on bronze bude pro začátek dobrý společník. Časem určitě koupím i jiné odstíny.


Rimmel gelové linky. Doporučila mi je kamarádka, jelikož jsem jí říkala, že moje gelové linky můžou letět do koše, když jsou úplně na nic. Jsem velice spokojená !


Akce na rtěnky od Maybelline 1+1 zdarma v tetě. Vždy jsem po nich toužila, ale nemohla jsem si vybrat odstín, tak mi sleva trochu napomohla a mám rovnou dvě.


904 Vivid rose - krásná, šťavnatá růžová barvička. Dnes jsem poprvé vyzkoušela a i s výdrží jsem spokojená !


343 Mauve mania je jemně fialový odstín, je to moc krásná barva a myslím, že na podzim ideální ! A hlavně strašně nádherně voní !


Essence mini sheer z limitky Road Trip jsem si chtěla pořídit už dávno, ale nebyla jsem si jistá. Opět jsem ji chytla ve slevě a tak jsem to zkusila a jsem velice spokojená. Odstín 01 Hit the road, red!



Baby lips Mint fresh jsem se bála, že už neseženu, ale dnes se na mě usmál ve slevách za 19,90 !


Umělé řasy od Magic girl jsem sehnala v Maxi hitu. Líbí se mi, jak jsou přirozené !


Lepidlo na řasy od Essence mě velice překvapilo, řasy mi vydrží celý den bez odlepení ! Vážně dobrá koupě.


Rimmel Match Perfection concealer. Velice oblíbený korektor, také mi hodně vyhovuje, není vůbec hutný ani moc tekutý, takový akorát.

Maybelline Affinitone concealer. Podobný tomu od rimmelu, jen drobet světlejší.


Flormar waterproof lipliner v odstínu 201.

Essence lipliner 06 satin mauve. Myslím, že tenhle odstín budu nosit i bez rtěnky, je vážně nádherná. Celkově lipliners od Essence jsou moc přijemné a vydrží, jsou měkoučké narozdíl  od té od Flormar.

6 komentářů:

  1. Ten rozjasňovač od Catrice jsem hrozně chtěla a pořád ho nejdřív neměli a pak najednou už ho neměli. No a pak jsem ho nikde už nesehnala, to mě naštvalo, protože je nádhernej :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele já ho scháněla strašně dlouho a našla jsem ho až v rossmanu v Plzni :) je krásně přirozený a podle mě pro začátečníky ideální i muj je to první :)

      Vymazat
  2. Konturku od essence v odstínu satin mauve mám taky, je super! Používám si na celé rty :) A mintový baby lips bych taky chtěla, tak snad ho ještě seženu :)

    August Favourites

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí také používám na celé rty a přes ni dám podobný lesk :) Na ten baby lips koukni v tetě ve stojanech se slevami :) možná ho ještě najdeš, budu ti držet palce :)

      Vymazat
  3. Tolik krásných věcí :) A ty výhodný ceny, to je ideální :)
    A ten rozjasňovač, ten je boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě teď si všechny ty věci užívám a neomrzeli mě. Radši nakupuji více věcí ve slevách, než jednu věc za větší cenu, ale občas investovat do něčeho, co za to stojí je také dobré :)

      Vymazat