pondělí 24. srpna 2015

ASTOR SKIN MATCH | Recenze

Nevěděla jsem o čem psát, tak jsem se rozhodla napsat recenzi na makeup od Astoru Skin Match. Tenhle makeup jsem si koupila na doporučení mé kamarádky, které velice vyhovuje, tak jsem to riskla. 
Obal makeupu se mi dost líbí, jednoduchý černý nápis a víčko, skleněná lahvička a pumpičkové dávkování za které jsem vděčná nejen ze strany hygieny. 
Makeup je tak akorát tekutý, ne nijak hutný. Barva mi sedí spíše teď v létě a to mám nejsvětlejší odstín, takže bych raději ještě světlejší. Na pleti mi dělá hezký přirozený vhled, ale musím přepudrovat, protože mi přijde, že se tak nějak roztéká a mapuje, ale vydrží. A hlavně má SPF 20. 
Cena je celkem příznivá, stojí okolo 300 korun. 





2 komentáře:

  1. Ráda bych vyzkoušela nějaký make up z drogerie, ale štve mě vždycky ta tmavá/oranžová barva.
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, znám tenhle pocit, ale hodně světlé makeupy má třeba catrice koukni na to a ceny jsou okolo 160 - 200 korun, což mi přijde ideální :)

      Vymazat