středa 26. srpna 2015

BLACK HAT

Všem přeji krásný den! 
Dnes tu jsem zase s outfitovým článkem.  Dnes jsem vše sladila do černo vínové barvy. Musím se přiznat, že pokud já na sobě nemám něco černého, tak jsem vážně divná. V tmavých barvách se cítím dobře a je mi hezky. 
Zpátky k dnešnímu outfitu. Černý klobouk jsem si ze srandy vyzkoušela ( je kamarádky K. ) a ona mi řekla, že vůbec nevypadám špatně, ale že mi sluší a tím mi potěšila. Do města bych v něm tedy asi nešla, protože bych se bála, že mi odlítne a já budu muset za ním každých deset minut běhat :D 
Doufám, že jste měli krásný týden a aby jste si užili poslední víkend prázdnin v klidu a v pohodě a hlavně bez starostí :)






KLOBOUK - h&m
TÍLKO - takko
CARDIGAN - jaqueline de yong
KALHOTY - tallyweijl
BOTY - h&m 
NÁHRDELNÍK - croop

2 komentáře:

  1. Outfit je krásný a klobouk ti sluší. Přesto, že se mi klobouky líbí, nemám odvahu je nosit kromě letních slamáků. Říkám si ale, že až se budu vdávat, chtěla bych mít klobouček :-)

    Jsi krasna giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc :) Slamák bych také nedala :D

    OdpovědětVymazat