sobota 2. srpna 2014

Recenze - MUA Luxe edition - Pretty Edgy Eyeshadow Palette

Ahoj, dnes Vám píšu recenzi na mojí novou paletku, kterou jste mohli vidět v Nákupech za Červenec. Paletku jsem si objednávala na -  makeupacademy - kde byly 50% slevy. Paletka mě stála 149,- korun ( normální cena 339,- ). Objednala jsem si jí díky Pétě z PetraLovelyHair. Dělala video nebo TAG o paletkách a ukazovala tuhle a měla na ní hezký názor a já už jsem dlouho sháněla paletku s natural odstíny, která by se dala využít denně. Ještě jsem se rozhodovala na paletku od Sleeku, ale skoro nikde nebyla na skladě, takže vyhrála tahle. 


Musím říct, že balení je velmi povedené, to jsem od MUA nečekala, vypadá luxusně a skvěle, je z pevného plastu, už mi upadla a pořád drží, což je super třeba na cesty a tak. Má velké zrcátko, které mi moc vyhovuje. V balení byl i houbičkový aplikátor, ale ten už jsem z toho vyndala, stejně ho používat nebudu..



Stíny jsou takové průměrné, středně pigmentované, ale zase musím říct, že toho dost vydrží, zkoušela jsem si je na ruku a pak šla do sprchy, musela jsem je drhnout, protože čistou vodou bez mýdla nešli dolů. Za to jim dávám plus. Pak jsem zkoušela výdrž na hodiny, byla jsem namalovaná od osmi ráno a večer se neodlíčila a šla spát, ráno jsem se probudila a stíny byly pořád tam kde měli být, akorát byly trochu světlejší.( mimochodem, nepoužívám bázi pod oční stíny) 
Paletka má deset stínů, čtyři matné a šest s třpytkami. Je jasné, že matné stíny jsou méně pigmentované, ale to je problém skoro všech matných stínů. 


Antique - Bílý nebo spíše šampaňský stín je vhodný na rozjasnění očního okolí ( pod obočím, vnitřní koutky)
Bow - Světle hnědý stín se zlatým shimmerem 
Toile - Ah ♥ ten je moje srdcovka, je světle fialový, se stříbrnými třpytkami.


Ruffle - šedý až stříbrný stín, takový lehce metalický 
Flounce - tmavě hnědý stín, používám do vnějších koutků, je báječný ♥
Lace - tmavě fialový stín, ten používám ke stínu Toile, krásně spolu ladí.



Sinful - ten moc nepoužívám, je světlounce růžový až tělový, nebo taková ta starorůžová. 
Gothic - můj oblíbenec do oblouku na prohloubení pohledu, je moc super ! 


Wrath - tmavě fialový stín, vypadá hodně tajemně, jako by něco skrýval.
Envy - Černý obyčejný matný stín. 



To je ode mě dnes vše. Doufám, že se Vám recenze líbila a přeji hezký den :)

Žádné komentáře:

Okomentovat