čtvrtek 28. srpna 2014

Back to school | TAG

1.Do jaké třídy půjdeš?
Do druháku :)

2.Co si oblečeš na první den ve škole ? 
Vůbec nevím :D asi nějaký svetřík, koženou bundu, džíny a kotníčkové podpatky

3.Na co se nejvíc těšíš a netěšíš ?
Těším se na kamarády a hlavně jsem v takovým tom normálu a vím co se bude dít, víc mi to přemýšlí, než když o prázdninách ležim do odpoledne v posteli a nevím co budu dělat:/ netěším se na naší mistrovou na praxích a na debilní kecy všech okolo.

4.Která je tvá neoblíbenější část, když se připravuješ do školy?
Asi když se maluju a dělám si kafe

5.V jaké třídě si začala nosit makeup?
asi v šestý tak nějak

6.Kde bereš inspiraci na outfity do školy?
Na internetu nebo všude okolo mě. Občas nevím co na sebe a nebo nemám náladu, tak vezmu kalhoty, tenisky a mikinu a je mi to jedno.

7.Jaké školní pomůcky nakupuješ nejraději ? 
Ani nevím :D

8.Kde nejradši školní pomůcky nakupuješ?
Nejradši ? to se říct nedá.. ale asi normálně v tescu nebo tak

9.Budeš nosit do školy batoh nebo kabelku ?
mám tašku přes rameno s elmem :D

10.Jaké tři nekosmetické věci musíš mít sebou do školy?
Mobil, sešit navíc, diář

11.Jaké tři kosmetické věci musíš mít sebou do školy?
Nenosím nic :D

12.Jaký účes nosíš do školy?
Vždycky na noc si udělám pevný drdol a ráno to jen sundám a jdu :)

13.Co nejraději nosíš za oblečení a jaké doplňky budeš nosit?
Svetry, hlavně v zimě, jelikož ve škole máme dost zimu, je to stará budova a těžko se tam všechno vytopí. Doplňky moc nenosím.

Žádné komentáře:

Okomentovat