čtvrtek 31. července 2014

Nákupy za Červenec 2014

Ahoj všem :) Po dlouhatánské době tu jsou nákupy a po dlouhatánské době zase nějaký článek. Jsou prázdniny a já myslela, že bude mnohem víc článků a ono nic. Nevím jak to udělám příští týden, protože jsme na chatě a mám plno práce, ale tak snad to zvládnu. Nafotím věci dopředu, napíšu články dopředu a napíšu nějaký recenze, tagy, zajímavý články a tak. No a další věc. Nějaká holčina mi psala na Ask.fm, proč nedělám videa na youtube. Neříkám, že bych nechtěla, ale je ohledně toho pár problémů a nevím jak bych to zvládala, zatím tedy budu u článků, ale kdyby jste někdo vážně chtěl abych dělala videa tak mi napište a já to nějak promyslím. Teď už se vrhneme na ty nákupy.

1. MUA LUXE edition - Pretty Edgy Eye Palette - Krásná paletka s deseti stíny, šest s třpytkami a čtyři matné. Kupovala jsem jí zde za 149,- korun, předtím stála 339,- korun. MUA měla 50% slevy tak jsem rychle hledala a našla, bohužel už je na eshopu myslím vyprodaná, ale na jiných eshopech by se měla dát ještě sehnat, ale bohužel za normální cenu. Je krásná a skvěle pigmentovaná. Musím se přiznat, posledních čtrnáct dní se nelíčím ničím jiným. Vážně jsem si jí moc oblíbila a vřele doporučuji. 


2. Tělové mléko, mýdlo a krém na ruce - Po dlouhé době jsem se byla podívat v KIKu, protože jsem potřebovala takové ty kamínky do různých nádob, víte co myslím, spousta holek si to dává do skleniček na štětce, no a objevila jsem tohle za 30 ,- korun cca. Musím říct, že krém na ruce je velmi příjemný a úplně božsky to vše voní. Tělové mléko jsem zatím nezkoušela, ale těším se až na něj přijde čas, mám ho jen do zásoby. Bohužel nevím, zda ještě v Kiku budou. 

3. MUA Powder pressed a NYC Smooth Skin powder - Konturovací pudr jsem sice chtěla od NYC, protože ho snad všechny blogerky a youtuberky chválí, ale objednala jsem si tenhle, jelikož ty slevy na Makeupacademy byli vážně velké, tenhle mě stál 22,- korun ( předtím 44,-). Je to odstín 4, ale je hodně pigmentovaný a musím s ním zacházet opatrně a jemně. Trochu práší, ale dá se to přežít.

NYC Powder doporučovala Lou z Getthelouk, tak jsem po něm tak koukala a nakonec si ho vzala,protože mi dochází Stay Matte Powder od Rimmelu, bohužel nevím cenu, ale do stovky určitě. Musím ho také doporučit, je vážně super. 

4. Avon makeup - Tenhle makeup jsem viděla u Péti z PetraLovelyHair a říkala na něj zajímavý názor a opět mi došel můj oblíbený makeup od Rimmelu Match Perfection, tak jsem zkusila tenhle, musím říct, že mi vyhovuje, není vůbec hutný, je lehoučký a má takové střední krytí, vypadá hodně přirozeně a za to mu dávám velké plus. 

5. Maybelline Fit Me Concealer  - Tenhle concealer jsem chtěla už dlouho, ale když už jsem si ho koupila, přišla jsem na to, že je fajn ho použít na nedokonalosti, ale mám odstín 10 a pořád je strašně tmavý, pospíchala jsem a na ruce vypadal normálně, ale znáte světla v drogériích. No a pak jsem ho vyzkoušela doma, pouze na pupínky a to byl skvělí, ale když ho dáte na víc míst tak je fakt až moc tmavý a spíš do oranžova. Já nechápu, proč k nám nedováží světlé odstíny jak makeupů tak korektorů. Stál 149,- korun a přemýšlím jestli ho nedám mamce a nebo si ho nechám a jednou za čas se třeba bude hodit.

6. Catrice Camouflage Cream - Velký oblíbenec Lou, musela jsem ho zkusit, používám ho pod oči a je bezvadný, sice jsem si nedávno stěžovala na to, že přestávám mít ráda tuhý korektory, ale když jsi koupím ten "fixoví" (nebo jak to nazvat) tak mi strašně rychle ubývá, myslela jsem si, že u toho od Essence byla chyba, ale když jsem si koupila ten od Catrice tak ten mi vydržel o pár dní déle. Nevíte někdo čím to je ? No to je jedno, můžu ho doporučit, zatím mi nezklamal. Cena 86 ,- korun cca. 

7. Miss Sporty So Clear korektor - no nevím co k němu říct, normální korektor v tyčince, ale jsem ráda, že je světlejší než od essence. 


8. Cien odlakovač na nehty bez acetonu - chtěla jsem pouze tu lahvičku kvůli té pumpičce, protože mě nebaví brát tamponek, na to dát odlakovač a víte co myslim no zdržování a tenhle jsem viděla u paní, která mi dělala gelové nehty. Stál asi 39,- korun v Lidlu. 


9. Avon base coat - gelový base coat - je skvělí, mamka ho objednala a já o tom nevěděla a teď je u mě mezi ostatními, je vážně super, nehty pak vypadají jak gelové. Používám ho po zpevňujícím laku od essence. 


10. Essence Liquid ink - tekuté oční linky - no jako abych pravdu řekla, drží dobře, rychle zasychají a celkově jsou dobré, ale když se snažím setřít ze štětečku přebytečnou vrstvu tak to trochu stříká a já pak přemýšlím kde se sakra vzali ty ťupky na stole, ha a pak mi to dojde no, žádné linky mi to nikdy nedělali, pouze tyhle, nechápu.. 

11. Essence I ♥ PUNK - linky ve fixe - Já jsem nikdy neměla ráda linky ve fixe, protože vždycky ta první vrstva v pohodě, ale pak když to chci zarovnat tak se mi ta první vrstva roztekla a udělal se tam takový jako příkop nebo jak to nazvat " :D ". Ale tyhle jsou docela v pohodě, ale nejsou tak černý jak bych potřebovala. Pořád se mi nejlépe pracuje s tekutými. Stáli 29 ,- korun, protože zase končí. 

12. Essence I  ♥ SMOKEY - jumbo eye pencil - Měla jsem tu tužku I♥ROCK a oni mi jí zrušili, tahle je stejná ale jumbo. Takže je skvěle pigmetovaná a černo černá. Také už bohužel končí. Cena 29,- 

13. Essence Cookies & Cream - Jumbo eye pencil - Krásná hnědá tužka na oči. Na přirozený look je parádní, jednoduchá linka a hotovo. Doporučila jsem jí sestře a používá jí snad pořád. Je to limitka takže už jí asi neseženete, já jí koupila ve výprodeji. 


14. Astor Lip Colour Butter - nevím jak to nazvat říká se tomu různě. Mám odstín 008 Hug me. Je krásný a strašně jsem se do něj zamilovala ! ♥ Musím ho doporučit, na rtech je příjemný, má krásnou barvičku a je prostě dokonalý. Cena 169,- korun. 

Tak to je ode mě dnes vše a doufám, že se vám článek líbil :) 











Žádné komentáře:

Okomentovat