pátek 7. března 2014

Oblíbenci za únor 2014

Ahoj. Po měsíci přidávám zase Oblíbence a jsem si plně vědoma, že tu měli být už v pátek. Poslední dobou nemám skoro vůbec čas a nevím čím to je. Vždycky přiběhnu domů a už je tma a s bleskem fotit produkty nechci. Jinak asi žádné novinky nemám, kromě piercingu v pupíku:) A tak nějak jsem vůbec nevěděla jakou napsat středeční recenzi takže příští týden tu bude:) A hurá do Oblíbenců .)

1. Voňavka B.U. Heartbeat


2. Lak na nehty od Charm Limit

3.BB cream 9-in-1 od Rimmelu - nosila jsem ho i když jsem nechtěla, protože se mi zhoršila pleť a pomohl mi a za to mu dávám velké plus i přesto, jak moc jsem ho neměla ráda:) 


 4. Essence longlasting lipstick 07 - natural beauty


 5. Toujors Čistící ubrousky na ruce a obličej s vůní banánů a jahod. Koupila jsem si jen v Lidlu ve slevě a krásně voní, mohla bych to čmuchat pořád :3

 6. Stíny Maybelline Colorama odstín 304 - podle mě jsou skvělé na to rychlé nalíčení.

7. Seriál The Carrie diaries 


Žádné komentáře:

Okomentovat