sobota 1. března 2014

Nákupy za únor 2014

Ahoj všem :)
Dnes jsem tu s článkem Nákupy za únor, ještě musím napsat o Oblíbencích za únor, tak nějak jsem to nestihla aby to tu bylo včera, takže to přidám asi na zítřek :) V úterý se můžete těšit na TAG this or that :)




1. Řasenka od Avonu Mega Effects mascara
Na poprvé, co jsem jí zkoušela se mi moc nedařilo udělat si hezké řasy. Chce to trochu cviku a trpělivosti, teď mi dělá nádherné přirozené řasy.

2. Lak na nehty Essence Ultra strong nail hardener - podle mě vážně funguje, má zpevnit nehty a vyživovat. Používá se dva dny a pak den volno a pak zase dva dny. Já ho používám jako bázi pod lak na nehty. 


3. Štětce od Avonu - koupila jsem si ten ty zbylé dva, co mi chyběli abych měla všechny. Velký na pudr a druhý na oční stíny a na druhém konci má houbičku na rozmazávání tužky na oči. Podle mě jsou super, jsou příjemné a moc jemné. Miluju je.



4. Řasenka od Yves Rocher - Její kartáček má zajímavý tvar, na dvou stranách ( naproti sobě )  má štětinky stejně rovné a z té druhé strany jsou štětinky do obloučku. Dobře rozčesává řasy, ale znovu bych si jí asi nekoupila.

5. Tužky na oči od Essence a Yves Rocher - 
Essence - přijde mi, že essence dělá čím dál víc lepší věci, déle vydrží a jsou pigmetovanější. Černá tužka Longlasting je vážně černá, když jsem si jí vyzkoušela na ruku, držela pekelně dlouho a vodou jsem jí neumyla pořádně, prostě to nešlo a za to jsem ráda. Tyrkysová není tolik pigmentovaná ale vypadá také dobře. 
Yves Rocher - Tyrkysová, dost pigmentovaná a také dobře drží. Je mnohem lepší než ta od Essence, ale to je asi jasné.


6. Essence  XXXL longlasting lipgloss - Má skvělí aplikátor, je příjemný na rtech a moc nelepí. Dělá krásně růžovoučké, přirozené rty. Mám v plánu si koupit další. 






Žádné komentáře:

Okomentovat