pondělí 31. března 2014

Essence Longlasting lipstick


Essence longlasting lipstick 
Dnes Vám představím mých devět krásek. Essence přišla s těmito rtěnkami a já neodolala a musela jednu vyzkoušet. Pokud čtete můj blog už delší dobu, tak jistě víte, že moje první vyvolená byla 09 wear berries a poté přišel i zbytek. Mám jich jen devět, ale doufám, že v budoucnu dokoupím i ty zbylé - 03,05,06. Nebudu se rozepisovat u každé zvlášť nějakým dlouhým komentářem. Nejspíš bych psala u každé to samé kromě názvu a barvy. Tyto rtěnky jsou dobře pigmentované a podle mého dlouho drží. Za tu cenu jsou vážně moc dobré. Stojí okolo 59,- korun. A to není zrovna moc. Nepočítala jsem jak dlouhou mají výdrž, protože bych nemohla pít a ani jíst, ale tak cca ty dvě, tři hodinky dají bez problému. 
Tak se na to vrhneme :) 


01 - Coral Calling - Korálová barvička, krásná na jaro a léto, teď ji moc nenosím, ale těším se až jí vytáhnu lidem na oči :))

2 - All you need is red  - Moje snad nejoblíbenější červená na světě ! Nikdy jsem si nemyslela, že bych takhle červenou nosila, tenhle odstín mi nedělá žádný problém. 

04 - On the catwalk! - Výborná barva na večer. Nejčastěji jí nosím k mojí kostičkované košili stejné barvy. 

07 - Natural beauty - Nevíte kterou barvu dnes vybrat? Tohle je vždy můj zachránce :) 

08 - Colour crush - Krásná výrazná růžová, taky spíš barvička na léto :) 

09 - Wear berries! - Ach, zase ona. Ta moje vyvolená, už jí dost ubívá. A to mi štve, nechám jí schovanou zase na podzim :) 

10 - Cotton candy - Podobná 08, ale přece jiná, není tak výrazná na rtech, ale přece jen je krásně obarví, vhodná na denní nošení. 

12 - Blush my lips - Na tuhle krásku jsem si musela počkat. ANO je to ta, jak bych jí nejradši nazvala ORGASM. Přesně tak, je tak nádherná. Nemůžu se jí nabažit, červeno-růžovo-fialová-kráska. 

13 - Love me - Podobná 07, ale víc dorůžova. Je sytější, ale ne o moc. Je vhodná na zpestření líčení, ale přece jen trochu nude. 

Tohle je ode mě vše, doufám, že se vám článek líbil:) 



Žádné komentáře:

Okomentovat