pátek 31. ledna 2014

Oblíbenci za leden 2014 !

Ahojky všem:)
Moc se omlouvám, že jsem sem nedala žádný článek za celý měsíc :( Strašně se za to stydím a mrzí mi to, ale vůbec jsem neměla čas, bylo toho docela dost. A hlavně jsem se musela pekelně učit, protože jsem hodně zameškala a potřebovala jsem dohnat známky na pololetí. Chtěla jsem ještě udělat článek, co jsem dostala pod stromeček, ale nějak mi to nevycházelo. Asi budu muset psát články o víkendu a plánovat to na celý týden, protože já přijdu ze školy okolo třetí hodiny a to už se začíná stmívat, takže nemůžu ani nic nafotit. Už aby bylo léto.. ♥♥



1. Micelární voda od Lorealu, určitě všichni znají. Mě hodně vyhovuje, sháněla jsem nějakou micelárku, předtím jsem měla od Yves Rocher, ale ta na mě byla dost mastná a já mam pleť mastnější, ale tahle mi vyhovuje mnohem víc.
2. Laky od essence mi přijdou lepší než předtím. Mají lepší štěteček a vydrží mi na nehtech déle. Moji oblíbenci jsou 138 L.O.L. a 165 here´s my number.
3. Řasenka od Rimmelu Lash Accelerator - používám jí na spodní řasy, krásně mi je prodlouží. I přestože má malý kartáček mi docela vyhovuje. 
Řasenka od Maybelline The rocket - také hodně známá řasenka, bála jsem se, že mi krátké gumové štětiny na kartáčku nebudou vyhovovat, ale když jsem jí koupila řekla jsem si "risk je zisk" a měla jsem pravdu, dělá mi krásně dlouhé a objemné řasy, jsem za ní strašně ráda.
4. Parfém od Justina Biebera, rozhodovala jsem se hodně dlouho jestli si jí mám koupit nebo ne. Nádherně sladce voní. Miluju ho :3 
5. Moji nový miláčci :) 
Docela jsem se divila, že by avon měl tak jemný štětce, bylo to překvapení. Jsem s nimi spokojená a přemýšlím o dalších. Mám štětec na makeup a na tvářenku.
6. Šampon od Garnier Ultra Doux - pivní kvasnice a granátové jablko. Snad jediný šampon, který mi vyhovuje, nemastí se mi po něm tolik vlasy, přídá jim objem a vlasy vypadají živé. 
Maska od Pantene - dvou minutová intenzivní vyživující maska na vlasy. Na to, že je od pantene, tak dělá docela zázraky. Hodně často, si dělám drdol z natupírovaných vlasů a nosím to třeba celý víkend, je vám asi jasné, že to nejde rozčesat a šampon tomu taky moc nepomáhá, ale tahle maska ano. Pro mě je super
7. Rtěnka od Essence - 09 už na mém blogu dobře znáte, ale teď k ní přibyla nová 02. Už dlouho jsem na ní koukala a ne a ne se rozhodnout, ale udělala jsem dobře, čekala jsem, že na mě bude vypadat strašně křiklavě, ale ejhle ona mi i sluší. Jsem za ní moc ráda a doufám, že přibude další kráska. 

8. Maybelline Baby Lips - kupovala jsem s The Rocket řasenkou, podle mě jsou super, krásně voní a můžu ho nosit v kabelce. 
Essence lesk na rty - Apple Pie - docela mi smrdí, ale na rtech se mi líbí. 
9. Vlhčené ubrousky od babydream - ty modré jsem používala tak dva měsíce a docela mi i vyhovovali( jsou s měsíčkem, bavlnou a bez konzevačních látek) a ty růžové mi připadají lepší, krásně odlíčí a nemusím to drhnout jak drátěnkou ( s aloe vera, bez parfému, barvicích látek, parafinového oleje, alkoholu a PEG emulgátorů) 

Žádné komentáře:

Okomentovat