úterý 31. prosince 2013

Oblíbenci za prosinec 2013

Ahoj, tak jsem se rozhodla, že bych za každý měsíc mohla dělat nejoblíbenější věci za každý měsíc.)
A můžu vám začít zase fotit inspirace na nehty, měla jsem gelové a nudilo mě je mít stejný celý měsíc, tak jsem je nedávno sundala  a mam své krásně dlouhé:) a teď se na to můžeme vrhnout:)



Produkty na tělo :  
• tělové máslo od Alverde s melounovou vůní - krásně voní, mohla bych to čuchat pořád, krásně se vsákne do kůže a voní celý den, teda alespoň na mě:) Mám tenhle malý z dm za 29,- velké balení stojí 99,-
• Krém na ruce od Balea - Beautiful Berries - já si ruce moc nemažu, hodně se mi potí a spíš bych potřebovala krém na vysoušení než na hydrataci, tenhle je na mě poměrně mastný, ale je jediný, který jsem tento měsíc párkrát použila:) Cenu bohužel nevím.
• výživný krém proti vysoušení pleti od Garnier - tenhle krém mám strašně ráda, používám ho prakticky denně, je příjemný a nemám po něm mastnou pleť, krásně se vsákne a pleť je hebounká. Kupovala ho mamina a cenu taky nevím.

• čistící gel od Ives Rocher - pro mě skvělí, krásně mi prozáří pleť a vyčistí, doporučuji :) 

Lak na nehty :
jak už jsem psala víš, že jsem měla gelové nehty, tak jsem si je nelakovala, teď už mám své a nalakované. 
• Colortrend od Avonu ( blue roayle ) - krásný, matný, modrý lak s drobnými třpytkami, je nádherný a přijde mi skvělí na zimu
• obyčejný lak se stříbrnými  třpytkami od vietnamců 

Makeup :
makeup od Rimmelu Match Perfection 100 ivory - koupila jsem si ho ve slevě za 149 ,- myslím. Podle mě je skvělý, Lucka s GetTheLouk říkala, že je něco jako dvojník makeupu od Chanelu. Můj oblíbenec a doufám i jím zůstane:)
• pudr stay matte od Rimmelu - kupovala jsem ho s BB creamem v dm mám takoví pocit. BB cream vůbec nepoužívám, je na mě trochu tmavý a dělá mi cestičky na obličeji. Ale pudr je podle mě skvělí, vůbec se nelesknu a jen si ho chválím

Rtěnka : 
• můj miláček od Essence 09 WEAR BERRIES - mě tahle rtěnka vyhovuje, podle mě drží docela dobře na to, že je od essence. Cena 50 - 60 Kč, nemůžu si vzpomenout. Je to můj oblíbenec:)


Kniha :
• Fifty Shades of Grey od E.L. James - dokonalá knížka ! ♥ Musím si sehnat druhý díl, už nemám co číst :D


Žádné komentáře:

Okomentovat