úterý 19. listopadu 2013

Lips products

Ahoj všem :)
Za prvé se chci všem omluvit za to, že jsem dooost dlouho nepřidala žádný příspěvek. Důvod je ten, že mám poslední dobou málo času, nebo nemám nápad a hlavně když přijedu ze školy domů tak už je celkem tma a já mam špatný světlo na focení.
Za druhé jsem jednou zapomněla přidat TAG v úterý a řekla jsem si, že se hold na to vyprdnu a nedám ho sem ve středu. No a další týden jsem na to zapomněla úplně. No tak příští úterý tu snad bude 100 otázek na které se nikdo neptá. :)
A teď k tématu, napadlo mě, že bych vám sem hodila lips produkty, které používám nejvíc a jsou moji oblíbenci:) Je to nafocené s bleskem, ale snad to nevadí :)



1. Rtěnky
- první rtěnka je od Avonu colortrend - BIRCHWOOD
  Mám jí moc ráda, je to krásná nude barva a vypadá moc pěkně. Moc dlouho ale nevydrží, je spíš taková krémová. Cenu bohužel nevím a nevím ani jestli je ještě vůbec vyrábí.

- druhá rtěnka je od Oriflame - FURE COLOUR FLORAL LIPSTICK
Tahle rtěnka má dost růžovou barvu, ale na rtech vypadá přirozeně. Je hodně máslová a taky moc dlouho nevydrží, ale je na tom lépe než birchwood. Myslím, že to byla limitka. Cenu také nevím.

- třetí rtěnka je také od Oriflame - GEORGE
Tahle rtěnka je taky moc pěkná a používám jí dost často. Barvou je taková červenobronzová se zlatými odlesky. Je také dost krémová, ale celkem se na rtech drží

- čtvrtá rtěnka je od The Color Workshop - bohužel neznám název
Tuhle rtěnku jsem dostala od babičky v takovém balení ještě s lakem na nehty ve stejné barvě. Je to krásně rudá barva, je matná a trochu se třpytí. Trochu vysušuje, ale s balzámem je to v pohodě. Vydrží toho fakt dost.

- pátá rtěnka je od Essence - WEAT BERRIES 09¨
Tyhle nové dlouhotrvající rtěnky už zná snad každý. Podle mě jsou super. Na mých rtech se drží celkem hodně. Cena - mám za to že 59,- a za takovou cenu jsou fakt skvělí. Už jsem na ně dost koukala a mám v plánu si koupit i jiné odstíny.

- šestá rtěnka je od Avonu - SWEETIE
Tuhle rtěnku už mám dlouho, jsou to ty v srdíčkovém tvaru. Barvou takovou hnědobronzovou s maličkým třpitem. Tahle rtěnka je taková trochu neviditelná, na rtech skoro není vidět, ale na denní nošení je super, hlavně když se bojíte žhavých barev. Byla to také limitka.

2. Lesky
 - lesky od Essence XXXL Shine lipgloss
19 NUDE CANDY
022 NUDE KISS
18 SPARKLING PAPAYA
podle mě jsou tyhle lesky strašně fajn. Já absolutně nesnáším, když si olíznu rty a pak si polknu a ten lepivý lesk mám v krku a začnu kašlat a úplně cítím jak se to tam lepí. Tyhle lesky mi to nedělají. Doufám, že přibude další odstín. Cena - 54 ,- cca

 - první lesk od Tchibo.
Tenhle tmavý lesk byl v setu ještě s dvěma, ale ty má mamka. Podle mě je fajn, ale stačí ho jen trošku, protože po druhé vrstvě se nakupí ta první vrstva okolo rtů a ta druhá prosvítá. Ale používám ho vcelku často.

- druhý lesk od S-he
Růžoví lesk od she používám skoro pořád, jednou do týdne určitě. Neslívá se ze rtů a celkem i drží. Cena - 54,-

- třetí a čtvrtý lesk od Essence Stay with me longlasting lipgloss
01 ME&MY ICECREAM
08 DEEP ROSE
Tyhle dva lesky už nevyrábí, bohužel. Stáli mě 29 ,- A nemohla jsem je tam jen tak nechat. Drží podle mě celkem dlouho a jsou na rtech příjemný. Ale jedna chyba je ta, že tyhle extra lepí. Takže můj problém. Snažím se vždycky neolíznout rty.
- první lesk od Isany bronze
používám ho také dost často, hlavně přes rtěnku Birchwood je boží.

- druhý od miss sporty 005 DATING A HOTTIE
Mám ho ráda, ale né tolik jako ostatní. Je hodně třpytivý, ale dá se to. Cenu bohužel nevím.

- třetí lesk od Yves Rocher
tenhle lesk je neuvěřitelně příjemný na rtech a moooc dobře chutná :3 je broskvoví a na rtech krásný.
Můj oblíbenec hlavně v létě. Cenu nevím.

3. Balzámy
- první balzám Astrid - je prostě klasika. Levný a dlouho vydrží. Cenu nevím.

- druhý od Oriflame
určitě znáte zázračné kelímky, tohle je to samé ale ne v kalíšku. Cena myslím 69,-

- třetí od Oriflame
zázračný kelímek na všechno. Mám višňový a kokosový. JSOU SUPEER !

- čtvrtý Body Basic apricot & almond lip balm
meruňkovo - mandlový balzám. Pořád jsem používala kamarádky, protože mi strašně chutnal a voněl, nakonec měla doma dva tak mi jeden darovala. Cenu nevím.

- pátý neznámé značky
Dárek k vánocům od prarodičů. Rtům dodá hydrataci a nádech přirozeně červených rtů.

- šestý Miss sporty - Dr. Balm 01
Tenhle balzám mám ráda, je takový růžoví s jemným třpytem.
mám ho ráda, protože jemně obarví rty a nemusím mít rtěnku.

Doufám, že se vám dnešní článek líbil a mějte se hezky :))
An.

2 komentáře: