úterý 8. října 2013

15 Weird Facts TAG

Ahoj jak jsem slíbila tak je tu další TAG :) Našla jsem ho u Lou ( GetTheLouk ) A přišel mi celkem fajn:) Tak se na to vrhnem :)


1. Jakou přezdívkou ti říká jen tvoje rodina ? 
Prde, Prdelko, Kočičko :D 

2. Jaký máš zvyky, který jsou trošku divný ?
Každý den alespoň jedna karamelka :D jsem na nich závislá :D Nebo to kousání pusy zevnitř :D pak nevim tyjo. 

3. Nějaký divný fobie ?
No třeba se strašně bojím duchů, myslím, že ho máme doma :D a pod postelí mám taky příšery :D vždycky večer když zhasínám tak běžím k posteli a skáču do ní :D 

4. Který song si zpíváš, když jsi sama ? 
No tyjo :D asi od Julay - Pravda, občas to co frčí, třeba teď Cest La Vie :D 

5. Která blbost tě vytáčí a ostatní nechává absolutně klidný ?
Když jsi na sebe někdo vezme třeba kytičkovaný tričko a k tomu pruhovaný legíny -.- dva vzorečky k sobě prostě nejdou :D Nebo když jde nějaká dámička na vysokých podpatcích a neumí v nich chodit :D 

6. Co děláš když si nervózní ?
Koušu nehty :( A nebo si stahuji rukávy :D

7. Na jaký straně postele spíš ? 
No, spíš uprostřed, ale když spím někde v cizím prostředí tak vždycky u zdi :D 

8. Co byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval ? 
Abych pravdu řekla tak vůůůůbec nevim :( 

9. Co si vždycky objednáváš ve Starbucks ? 
No ve Starbucks jsem byla jen jednou a to v Londýně, spíš chodim do Crosscafé a tam vždycky velké banánové latté sebou :D 

10. Jaké je beauty pravidlo, který sama neděláš ? 
Nebaví mě odličování a to vůbec, nebo peeling :D takže peeling občas vynechám :D 

11. Kterou stranou ke sprše stojíš ?
Tak jako nejdřív se umeju celá že jo :D a pak většinou přemýšlim a spíš zepředu :D 

12. Umí tvé tělo něco divného ? 
Jo umí, ale to tady veřejně zmiňovat nebudu ( nechutný ) :D a umím šilhat, že jedním okem koukám rovně a tím druhým do vnitř :D 

13. Které nezdravé jídlo jíš, i když bys neměla ? 
Mekáč je zlo :D Pak asi teda sladkosti, párky a salám do ruky :D:D ( Junior ) :D

14. Jaký výraz často říkáš ? 
Hm, Je mi to jedno, Nevim, Proč 

15. V čem doopravdy spíš ? 
V tričku mého bývalého :D a kalhotkách :D 

Tak to je ode mě všechno a doufám, že se vám TAG líbil :) za týden tady bude další :))) 

Žádné komentáře:

Okomentovat