pondělí 26. srpna 2013

Thought

Ahoj:) Rozhodla jsem se že celé dva týdny se nebudu malovat a to vůbec. Každé ráno si čistím pleť. Vidím to na zítřejší článek :) Nafotím produkty co používám každé ráno a ještě mi napadlo, že bych vám mohla nafotit či natočit tutoriál na moje každodenní líčení. Jen se mi nechce porušovat slib, ale nějak to vymyslím :D a ještě nějaký nehtíky :) Včera jsem si je chtěla přelakovat akorát, že jsem si je tak odlakovávala a při sedmým nehtu najednou odlakovač došel -.- takže jsem psala kamarádce a ta že má po dně. Tak jsem to hold nechala být a maminka moje milovaná si na mě dnes vzpomněla a koupila mi 250 ml ♥ no nemiluj ji:)


 Nedávno u nádrže:) Krásný večer:3
  :PP Moustache♥
 Nejoblíbenější kafíčko v crosscafé :) Banánový latté ♥  Ohh :)
( Omlouvám se za kvalitu -.- Mobil :D )
Když rozdávali cocacolu zadarmo :3

Žádné komentáře:

Okomentovat