úterý 27. srpna 2013

Beauty morning routine

Slibovala jsem Beauty morning routine a je tu :)
Řeknu vám, nafotit takovýhle ráno, to je něco :D

1. Krok - Levandulový výživný krém na nohy. Nádherně voní a příjemně se roztírá. :)

(Yves Rocher )
 
Potom co si rozmažu krém na chodidlech, hned vlítnu do mých měkoučkých a teplých ponožek :)
2.Krok - čistící gel. Má konzistenci takovou ne gelovou ale takovou spíš tekutou. Krásně vyčistí pleť.
 Naneseme množství kolik potřebujeme a rozmažeme dokud nezačne jemně pěnit, poté umyjeme vodou.
Já používám takové ty houbičky, protože mi vadí voda v očích a pak jsem slepá jak netopýr. Potom jen osušíme ručníkem :)
3. Krok - Peeling - je velmi příjemný a nádherně rozzáří pleť. 
Naneseme dostatečné množství a v masírujeme (na produktu je napsáno 5-6 minut, ale to by mi upadli ruce :D) masíruji tak tři minuty a poté opláchnu vodou  a zase usuším :)
Každé pondělí a čtvrtek jsi dávám gelovou masku. Je příjemná a krásně voní po limetkách:) Je skvělá hlavně v létě. Objevila jsem ji náhodou v koupelně a vyzkoušela. Mám zní obrovskou radost :D 
Je z Yves Rocher cca do 100 korun. A mají tuhle limetkovou a pak ještě myslím nějakou růžovou, ta také krásně voní :) 
4.Krok - Vyčistíme zoubky :D Jo vím vypadám tam jak pako :D:D 
5. Krok - krém mám od Garnier. Krásně se roztírá :) 
Tuhle věcičku používám spíš večer, je to na akné a je naprosto skvělý. 
6.Krok - Hurá do postele. Udělám si snídani a vezmu knížku a čtu:) 

Doufám, že se vám článek líbil :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat