úterý 7. července 2015

New in June 2015


Jsou tu zase nákupy a musím se přiznat, že poslední dobou se dost držím a vážně nakupuji jen nutné věci. 
A je tu jedna věc, co Vám chci sdělit a to, že mám nový blog o pečení a vaření a dobrutkách s recepty odkaz zde - luthiencookbook.blogspot.cz teprve s ním začínám, ale doufám, že se bude dařit, protože mám v hlavě tolik dobrot o které se s Vámi chci podělit :) 



- Maybelline Fit me concealer - už asi víte, že jsem tenhle korektor už jednou kupovala a pořád ho vlastním a už jsem přišla na to proč byl na mě tak tmavý, ale pořád mi to vrtá hlavou. Minule jsem si koupila odstín 10 ( číslem nejsvětlejší že? ) ALE ! teď jsem koupila číslo 15 a nechápu jak je možný, že je světlejší než číslo 10 ? Pokud mi to někdo vysvětlíte budu ráda. Mimochodem jsem s ním velice spokojená používám ho na projasnění a ten tmavší na nedokonalosti.

- Astor Skin Match makeup - v minulém článku jsem psala, že jsem chtěla makeup BetterSkin od Maybelline, ale na doporučení kamarádky jsem sáhla po tomhle, cenově vyjdou asi stejně. Musím říct, že makeup je lehký, středně krycí a vyhovuje mi.


- Yves Rocher micelární voda - někde už jsem psala, že mám Yves Rocher moc ráda a hlavně jejich produkty a tahle není vyjímkou. Je to sice micelární voda jako každá jiná, ale ten obal je tak hezký, že mě baví se s ní odličovat.

- Yves Rocher krém proti nedokonalostem - konečně jsem si koupila plné balení




- Yves Rocher tělový peeling - naprosto boží věc ! Krásná vůně a bio ! Žádné přidané perličky a podobně, tenhle peeling čistí pecičkami z ovoce. Naprostá spokojenost !

Žádné komentáře:

Okomentovat