pondělí 20. července 2015

moje NEJ TAG !

1)  nejlepší barva - černá, bílá
2) nejhorší barva - oranžová
3) nejlepší jídlo - špagety, noky se špenátem a kuřecím
4) nejhorší jídlo - krupičková kaše a palačinky
5) nejlepší nápoj - mojito, voda
6) nejhorší nápoj - kokosové mléko a voda
7) nejlepší film - Coco Chanel, Ďábel nosí pradu
8) nejhorší film - Noe
9) nejlepší seriál - New girl, 2 socky, Sex ve městě
10) nejhorší seriál - Ordinace atd.
11) nejlepší herec - Taylor Lautner
12) nejhorší herec - nevím
13) nejlepší herečka - Zoe Deschanel
14) nejhorší herečka - nevím
15) nejlepší období - podzim
16) nejhorší období - léto
17) nejlepší den - pondělí
18) nejhorší den - čtvrtek
19) největší strach z - pavouků a tmy
20) nejlepší nálada - když mě nic netrápí a jsem šťastná
21) nejhorší nálada - deprese
22) nejvíce rozčilující - lidi, co myslí negativně a ti co mi chtějí schválně vytočit
23) nejvíce uklidňující - knížka
24) nejlepší člověk - maminka
25) nejhorší člověk - nikdo
26) nejpraštěnější člověk - moje sestra
27) nejchytřejší člověk - moje kamarádka
28) nejšikovnější člověk - maminka
29) nejlepší zvíře - kočička a potkan
30) nejhorší zvíře - hmyz 
31) nejlepší činnost - pečení
32) nejhorší činnost - učení
33) nejlepší domácí práce - mytí nádobí a vysávání
34) nejhorší domácí práce - mytí oken 
35) nejlepší značka - Chanel
36) nejlepší poloha - wtf ?  Ležení ! 
37) nejlepší knížka -  The Secret, Čarodějův učeň
38) nejlepší pánské jméno - Samuel 
39) nejlepší dámské jméno - Charllote
40) nejhezčí muž - můj přítel 
41) nejhezčí žena - moje neteř 
42) nejlepší slovo - miluji tě
43) nejhorší slovo - nevím 
44) nejtrapnější moment - asi, když vždycky zakopnu ve městě a všichni na mě koukají 
45) nejhorší rozhodnutí v životě - výběr střední školy
46) nejlepší rozhodnutí v životě - přestěhování 
47) nejlepší vzpomínka - první pusa s přítelem 
48) nejhorší vzpomínka - táta
49) nejhorší zážitek spojený s alkoholem - když jsem se strašně opila na Vánoce 
50) největší sen - přestěhovat se s přítelem do Londýna, bydlet v krásným domečku, chodit na Roayl Holloway university of London, mít dvě děti, krásnou svatbu a pohodový život. 





Žádné komentáře:

Okomentovat