pátek 17. října 2014

Nákupy | září 2014

Ahoj, tak po !!! měsící !!! Vám píšu článek, strašně se za sebe stydím.. přemýšlela jsem zda napíšu článek nebo natočím video, no tak píšu článek, protože jsem měla jednou čas nafotit rychle fotky a jinak čas nebyl. Já to prostě nechápu, jo sice je škola, ale já prostě přijdu domů a hned jedu k přítelovi a přijedu v osm večer. No co to je jako. Takže se vám opět omlouvám a pokusím se to nějak zlepšit, je toho na mě už moc.. fakt.. tak se na to vrhneme :))



Rimmel Match perfection foundation - tenhle makeup už jsem jednou měla a nějak se mi po něm stýskalo, tak jsem se k němu vrátila. Je mnohem lepší než ten z Avonu, co mi právě dochází, více kryje a to je na něm super a hlavně vydrží z bází celý den !



Essence rtěnky - 14. Adorable matt ! a 11. Nude love 
14.  je nová a zůstává v běžném prodeji i když prý byla limitka. Jo já vím, jako bych jich měla málo, kord těch červených, ale přece jsem jí tam nemohla nechat. No bohužel mi otevřená upadla na zem a trochu se mi kousek zdeformoval, ale vydržela, což je super a za to jí dávám velké plus.. myslím si, že se tu nemusím rozepisovat o těchto rtěnkách, recenzi na ně už máte jak na blogu tak i na youtube:) 
11. tuhle rtěnku jsem nemohla nikde sehnat, ale pak přišla ! Je sice na mě dost světlá a to není zrovna můj styl, ale věřím, že jí určitě využiji :)

 Essence lipliner - 14 - femme fatale - výborná červená, mám pocit, že je to přesně odstín té rtěnky a musím říct, že jsem nevěřila, že tyhle lipliners budou tak dobré, i když to říkala Péťa z Petralovely hair, ale překonala jsem se je vyzkoušet a velice mi vyhovují, jsou měkké a krásně se s nimi maluje
                           - 13 - transparent - tohle musíte mít, je to transparentí lipliner, boží věc tohle vážně. Pokud nevlastníte miliony tužek na rty a rtěnka vám nedrží, tak máte svého zachránce. Průhledná, měkká tužka na rty.. OMG tohle vymyslel génius !
                           - 12 - wish me a rose - teď tak přemýšlím, jestli nebyla už v nějakých nákupech, protože tu jsem si kupovala dřív, než ty dvě výše. Každá stojí 29,- Kč a za takovou cenu jsou vážně parádní.


Maybelline Baby lips - Ano taky ho mám, ale nepropadla jsem tomu tolik jako některé blogerky. Mám odstín Cherry me 

SHE řasenka Jumbo Volume - Tahle řasenka mě velice překvapila, viděla jsem jí v dm ve slevě a zkusila ji. Na první dojem to bylo nic moc, ale po pár dnech jsem si ji zamilovala. Má velký kartáček se štětinkami, nejsou to ty gumové, ale ty normální. Dělá krásné řasy, jsou dlouhé, husté a neslepené. Můžu vřele  doporučit.

Garnier Pure - 1) Pure 3in1 - a) čistící gel
                                                  b) peeling
                                                  c) maska
Tenhle produkt od Garnier asi miluju, krásně vyčistí pleť a na dotek je pak jako dětská prdýlka. Ale také trochu vysušuje, takže pro hodně suchou pleť to zrovna není.
                          2) Pure Fruit Energy - Tenhle čistící gel mám zatím v zásobě a nemůžu o něm říct víc. Krásně voní a je docela přijemný. 


Syoss - tužidlo - o tom vám nemůžu říci vlastně nic, jelikož jsem ho nepoužila ještě ani jednou, ale plánuji to. 
          - lak na vlasy - OH MY GOD !! poprvé jsem našla svého oblíbence z laků, popravdě je to asi jenom druhá věc od syossu, která mi vyhovuje. Tenhle lak je podle mě vcelku dobrý, je jasné, že se asi nedá srovnávat s dražšími laky třeba jako Tony&Guy, ale je lehoučký, hezky voní a vlasy neslepuje. 

Gliss Kur - šampon na objem - Já musím používat šampony na objem, jinak to je strašné, moje vlasy by byly zplihlé a mastné. Tenhle šampon mám už po několikáté, strašně mi vyhovuje. Můžu ho doporučit :) 












Žádné komentáře:

Okomentovat