úterý 18. února 2014

Procrastinating Beauty Blogger TAG

1. Jaký kosmetický úkon děláš jen zřídka? 
pořádné odlíčení 

2. Myješ pravidelně své kosmetické štětce?
Ne :D Jenom když si vzpomenu, jsem to ale hambářka -.- :D

3. Jak dlouho jsi schopná chodit s oprýskaným lakem na nehtech?
Moc dlouho ne, lakuju si nehty docela často, ale když už vážně nemám náladu a fakt se mi nechce tak mi to je jedno.

4. Jak dlouho odkládáš nákup nového kosmetického přípravku, přestože ho nutně potřebuješ?
Dlouho, ale jde o to co to je. 

5. Jaký je tvůj nejhorší kosmetický hřích? 
Odličování - odličuji se spíše ráno než večer, protože večer jsem unavená, skoro nic nevidim (jo vím už musim k očnímu) no a ráno to zase nestíhám. Potřebovala bych na to nějakého dobrovolníka:D 

6. Nekosmetická činnost, kterou odkládáš?
Uklízení :D 

7. Když se jdeš bavit, necháváš úpravu zevnějšku na poslední chvíli?
Ani ne, je to spíš to první co udělám:)

8. Umíš dodržet zákazy nakupování?
Ne :D 

9. Jak je organizovaná tvá sbírka make-upu a laků na nehty? 
Mám to všechno v košíčkách a na takovém tom vozíčku s poličkami :)

Žádné komentáře:

Okomentovat