pondělí 29. července 2013

my TOP 10



1) TOP produkt na tělo
-Osvěžující tělové mléko s třešňovým květem
-Osvěžující sprchový gel s třešňovým květem
-Osvěžující tělový sprej s třešňovým květem
AVON
                         
2) TOP produkt na vlasy
- Syoss Perfektní tepelná ochrana
    - ochrana vlasů až do 200°C 
    - ochrání vlasy před ztrátou vlhkosti a zajistí ultimátní kontrolu nad rovností vlasů
    - uhladí a redukuje kudrnaté a zvlněné vlasy až na 24h.
SYOSS
                         
3) TOP lak na nehty 
                                     

                                     
4) TOP dekorativní kosmetika
      - Kajal Eye Liner - podle mě je tohle nejlepší tužka na světe. Je krásně měkounká a výborně pigmentovaná. Je černo černá a tak to má být. Jako nová je hodně do špičky, dají se sní dobře naučit linky později jsem jí využívala jako tužku na vnitřní linky, vůbec nepálí a je hodně jemná. Oriflame.
                               
 - Podkladový krém Veryme- Smothie Foundation .
                        Krásně lehounký, trochu tmavší ale jemný. Používám ho denně :3 Mám asi už třetí balení a je podle mě na mojí pleť perfektní :)
                               
- Tužka Oriflame - Paris - Krásně kreslí také hodně pigmentovaná, ale jemně štípe. Někdy mi až slzí  oči. Jinak je skvělá :)
                                                
- Řasenka Oriflame - Volume Build mascara. - Prodlužuje řasy a to hodně, je skvělá. Po pěti vrstvách jsou řasy ohromně dlouhé a mají velký objem :) 
                              

 5) TOP "must have"  - neboli co mi nesmí nikde chybět :)
 - Zázračný kelímek Oriflame Višňoví a Kokosový :)

                              

 6) TOP boty 
 - takže u mě je to jasné. Tyhle podpatky jsem si koupila v Praze na Václavském náměstí v Janni´s. Boty z tohohle krámu jsou strašný, ale tyhle se drží :) Koupila jsem si je ve slevě za 200 Kč ! A běhám v nich jak doma tak i po městě a do školy. Miluju je :)  podpatek má 10 cm :)
                                
7) TOP ze šatníku :) 
 - "džínová" vestička :) mám jí z Itálie za 12 € :)
                                                   
8)TOP kniha
                                       
9) TOP sladkost 
 
10) TOP produkt na pleť
- Micelárka od Yves Rocher - Používám pouze na oči, protože výborně odlíčí řasenku a řasy jsou dokonale čisté, jediný problém co mám je, že stíny a tužku vám rozmaže všude okolo očí, takže musím vzít odličovač od avonu a odlíčit tím.
- Avon Care 3 in 1. - Výtažky z aloe a zázvoru .Nádherně voní a zjemní pleť :) Doporučuji :)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat