úterý 8. září 2015

THE BOOKS WHISLIST

Přeji všem krásný den ! 
Dnes přidávám článek o knížkách, které bych si chtěla v budoucích měsících přečíst, teď čtu akorát Alice´s adventures in Wonderland a mám doma ještě jednu. Spíše si knihy půjčuji v knihovnách, než abych si je kupovala, jelikož už je nemám kam dávat. 
Doufám, že Vám dám nějaké tipy na čtení, pokud tedy čtete :) 




- CC Gibs Všechna jeho přání - mám docela ráda knihy na pokračování, tohle je už druhý díl, tak musím naběhnout do knihovny a přečíst si ho. Je to romanticko erotická kniha na způsob padesáti odstínů šedi, ale tahle se mi líbí více.

- Adele Parks Život té druhé - na tuhle knihu jsem četla dobrou recenzi a mám v plánu to zkusit.


- Rainbow Rowell Eleanor & Park - knihu už mám dávno koupenou a leží mi u postele, ale bohužel jsem se ještě nedokopala jí přečíst.

- John Green Papírová města - četla jsem Hvězdy nám nepřáli a líbilo se mi, jak je kniha napsaná, tak doufám, že i tahle se mi bude líbit.

Žádné komentáře:

Okomentovat