sobota 22. srpna 2015

YVES ROCHER SHOPPING

Všem přeji krásný den!
Dnes se s Vámi chci podělit o své úlovky z Yves Rocher. Ti z vás, co tuhle značku neznají, tak je to přírodní kosmetika. Asi už víte, že mě velice vyhovuje a mám jí moc ráda. A konečně jsem si založila i svou kartičku a nemusím si půjčovat maminy. Ze včerejšího nákupu mám moc dobrý pocit, koupila jsem si věci, které jsem chtěla zkusit a obsluha byla velice ochotná a pomáhala mi s výběrem. 


Jako první tu mám toaletní vodu s vůní růže, krásná květinová, letní a svěží vůně.


Krémy proti nedokonalostem, které jsem už chválila. Dva za cenu jednoho jsem nemohla nevyužít.


Šampón, který podporuje růst vlasů.


Miniaturky na smíšenou a mastnou pleť jsem dostala darem.


Hydratační gelová maska, bohužel už nevyrábí mou oblíbenou, tak zkusíme tuhle.



Chuby stick neboli rtěnka v tužce v odstínu Rose sorbet, také darem k založení nové karty.

3 komentáře:

  1. Jééé, už teď tě miluji za Yves Rocher, protože je to můj oblíbený obchůdek :D :) Tu pastelkovou rtěnku chci také vyzkoušet a z pure systemu používám hluboce čistící masku.

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také ho mám moc ráda :) Tu rtěnku vyzkoušej, nadchla mě jak barvou tak i výdrží, po pár hodinách nechá lehký narůžovělí nádech i po pití a jídle.

      Vymazat
  2. YR mam velice rada. A take jsem o vikendu udelala objednavku, takze se tesim.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat